Hoe krijg ik toegang tot helpdesk.silta-ict.be
Helpdesk
Voorwoord:
- Om toegang te krijgen tot deze helpdesk moet u een klant zijn bij Silta met een actief support contract
- Elke medewerker in uw bedrijf die tickets dient aan te kunnen maken zal persoonlijk uitgenodigd worden
- Zijn/haar gebruikersnaam is het persoonlijke zakelijk adres
- Naar dit adres zal een uitnodiging gestuurd worden om toegang te krijgen tot de helpdesk applicatie
De Uitnodiging accepteren:
- Deze uitnodiging ziet er als volgt uit:
- [Administrator naam] invited you to access applications within their organization
- klik vervolgens op Accept Invitation
- U wordt doorgestuurd naar een volgende Microsoft-pagina:
- Klik vervolgens op Accepteren
- Open de Silta Helpdesk app
- Je komt nu op het Silta Helpdesk portaal
Wat als ik deze toch niet te zien krijg?
check in dat geval zeker dat je onder de juiste organisatie bent aangemeld: "Siltacloud"
Indien je nog onder een andere organisatie zou zijn aangemeld kan je dit veranderen door rechts bovenaan op je initialen te klikken.
Daar kan je dan kiezen voor Switch organization
Hierna kan je kiezen om aan te melden binnen Siltacloud
Rechtstreekse link
je kan ook rechstreeks aanmelden op https://helpdesk.silta-ict.be/support/home
Wat te doen als dit niet zou werken?
Indien u toch problemen ondervindt bij het registreren volgens bovenstaande procedure
- stuur dan een mail naar support@silta-ict.be
- of contacteer uw Project of Service Delivery Manager